Adres

Diksmuidelaan 28 C, 2600 Antwerpen Berchem

Telefoon

0474450010

veel gestelde vragen

Neem eerst even onze FAQ door alvorens een bericht te sturen.

Krijg ik informatie over het tijdstip van mijn levering?

DPD informeert altijd op voorhand over het tijdstip van de levering van je pakket. Komt het voorgestelde tijdstip niet uit? Dan kan je tot 1 uur voor de levering het tijdstip nog wijzigen. Je kan het moment en het adres van levering dus laten wijzigen en je pakket

  • afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt,
  • laten leveren op een andere dag,
  • laten leveren op een ander adres of
  • laten neerzetten op een veilige locatie.

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.

Wat als ik niet aanwezig ben op het levertijdstip?

Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop. Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

Hoe kan ik veilig betalen?

Er kan veilig betaald worden via

  • Bancontact
  • Kredietkaart
  • KBC
  • Belfius
  • ING Home Pay
  • iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten)
Kortingcode

Een kortingcode kan je invoeren bij het uitchecken. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je zowel een cadeaubon als een kortingcode? Dan geef je eerst de cadeaubon in en vervolgens je kortingcode.

Het product dat ik wil bestellen is out of stock

Stuur ons een mailtje via info@camillecalmar.be of via een bericht op Facebook, dan kunnen wij meteen bekijken of we het nog kunnen bijbestellen.

Verzendmethoden & retourneren

Camille Calmar levert binnen België en Nederland. Deze verzendingen gebeuren door een externe transportfirma , aangesteld door Camille Calmar. Wij doen ons best om de levering tijdig te doen, in het algemeen zal de verzending plaatsvinden binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling. Een vertraging in levering geeft geen recht op het verbreken van de koop of betaling van schadevergoeding aan de Koper. De bestellingen worden tussen maandag en vrijdag verstuurd, wettelijke feestdagen uitgesloten. Elke verzending wordt voorzien van een unieke barcode die online opgevolgd kan worden. Bij problemen met de levering, kan de koper contact opnemen met de transporteur.

Twijfel je over een aankoop? Don’t worry, want bij Camille Calmar krijg je 14 dagen bedenktijd.

Toch niet helemaal tevreden? Dan stuur je het binnen de twee weken (vanaf de dag na de levering) terug. Hoe?

  1. Stuur binnen de 14 dagen een mailtje naar info@camillecalmar en laat ons weten dat je jouw pakketje zal terugsturen. Vermeld hierbij zeker je rekening- & ordernummer.
  2. Je stuurt ons de producten, in de originele verpakking & niet gebruikt (dit is belangrijk) terug met vermelding van je naam en ordernummer naar: 

    Camille Calmar

    Diksmuidelaan 28

    2600 Antwerpen Berchem Belgë

  3. Binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten wordt de terugbetaling (exclusief verzendkosten) verricht.

Stuur ons een bericht